Archive for май 12th, 2008

май 12 2008

Завръщане в Рая (Брюксел, Белгия) или мечтата за хубава бира

Четири години. Четири години не съм се връщала в Брюксел. Този път в самолета си поисках място до прозореца. Нямах търпение да го зърна отгоре. Седях, чаках и си мислех. В Брюксел изкарах година и, макар на фона на вселената една година да е нищо, за моя житейски път това си е много време. Пък […]

май 12 2008

До Солун и обратно

Днес представям кратките впечатления на Кристина от Солун в Гърция. А бяха времена, когато софийското пристанище Θεσσαλονίκη беше абсолютно затворен и недостъпен за нас град. …..Просто Солун е най-отвратителния депресиращ град на света. Никога не съм се чувствала толкова ужасно. Направо съжалявам, че не отидох до Икея, не спах една вечер и не се върнах обратно, вместо да стоя толкова време. Излишно е да споменавам, че трябваше да се върна утре, но настоях да се приберем днес, защото просто Солун е отвратително място и да пукна, ако някога ида там на почивка.