Archive for май, 2008

май 27 2008

С мотор на Формула 1 в Истанбул – част втора

Продължаваме с мотоциклетното пътуване до тазгодишната Формула 1 в Истанбул. Тук е С мотор на Формула 1 в Истанбул — част първа, а ние продължаваме с С мотор на Формула 1 в Истанбул — част втора Неделя, 11.05.2008 г. Станахме рано 6:30 ч. за да може да си пакетираме багажа а пистата беше на 70 […]

май 26 2008

Лептокария – Солун. Малко напътствия и съвети

Здравейте, скоро пътувахме по този маршрут и сме колкото доволни толкова и разочаровани. Затова реших да пусна тема и един вид да ви предупредя какво ви очаква и дам някои съвети. Първо:по какво да познаете екскурзията? Ами по това че струва 200 лв за 3 дни. И така пътуването хич не е малко,особено ако се […]

май 26 2008

По Вулканичния маршрут на Нова Зеландия(1): Роторуа

Днес откриваме една нова страна на нашия сайт — Нова Зеландия. Благодаря на Изабела, че изпрати този пътепис то място, за което като малък само си мечтаех. Отскоро няма нужда от визи за български граждани, за да посетят далечните острови. Приятно четене: По Вулканичния маршрут на Нова Зеландия — Роторуа Роторуа Те вулканите са точно толкова необичайни, рядко срещани и екзотични в Нова Зеландия, както са да кажем, дупките по пътищата в България. Всичко наоколо дето поне […]

май 23 2008

До Чикаго и назад – през Атлантическия океан (5): Азорски острови

Азорски острови (Португалия в Атлантическия океан): Вчера вечерта се вързахме в най-известното пристанище по пътя ни към Европата —
Хорта. Това е голямо пристанище

(сравнение с БГ пристанища) и малко пристанище(сравнение с US ристанища). Както се казва размера няма значение, на нас си ни харесва. Така като гледам и на доста други хора…но без отклонения. Пристигнахме по нощите естествено(че как иначе). Обадихме се по радио станцията, казаха ни гледайте за фенерчето…видяхме го, човека ни приветства, обясни ни къде са тоалетна, баня, пералня и т. н. и ни пожела лека нощ. Оказа се, че тук всичко е малко „маняна„…в други пристанища нормално първо се минава през митница, полиция и т. н. преди да те пуснат да слезеш на сушата. Тука ни показаха къде има кръчма и ни казаха елате утре, през работно време:) Това беше прекрасно, защото не ми се занимаваше с бюрокрация точно тогава.

« Newer Entries - Older Entries »