Archive for април 22nd, 2008

апр. 22 2008

На път за Меделин, Колумбия – 1 част

От днес започвам с представянето на впечатленията на Петко от живота му в Колумбия. Днес ще прочетем за пътя му до там и за първите му впечатления. Приятно четене: На път към Меделин, Колумбия Въпреки дъжда и лошото време, софийското летище успя да ме изненада с една дъга. От лондонското летище видях само коридорите… За да се премине до терминала, където излитат самолетите за Америка, ми отне около 1 час по движещи се пътеки, рейсове и пропуски. В Ню Йорк, покрай 9 часа престой, се уредих с невероятни […]

апр. 22 2008

Stadtluft macht frei (4): Противоречиво за Амстердам

Продължаваме с поредицата на Радан за някои европейски градове. (всички градове в поредицата са: Виена Хайделберг, Амстердам и Пловдив) Днес на ред е Амстердам Амстердам е толкова „култова дестинация“, че чак се чудех дали да пиша за него, или да приема, че „всичко е изписано“. В интерес на истината, моето мнение за града не съвпада […]