Archive for април, 2008

апр. 25 2008

От Зимбабве към Южна Африка (ЮАР)

Днешният пътепис щениотведе награницата между Зимбабве иЮАР. Ако случайно имате „проблеми“ натази граница някой ден— прочетете по-долу какво трябва дакажете, задаминете спокойно:-) … Беше около 3и половина през африканскатанощ. Беше приятно прохладно, иазсогромната сираница нагръб, киснах натротоара (което вЗимбабве е само наименование нанещо като тясна полянка… истински тротоари, сбодрюр иплочки/асфалт има само в сити-то) ичаках […]

апр. 24 2008

Яхта от Чикаго (През Атлантическия океан – До Чикаго и назад (1))

От днес започваме едно пътешествие с неизвестен край… Известен е само планът за пътуването — ние ще следим изпълнението му на живо или с минимално закъснение. А планът е следният: една група яхтсмени отиват до Чикаго със самолет, взимат от там една яхта и трябва да се върнат обратно през Атлантинческия океан. Този млад екипаж […]

апр. 24 2008

Из църквите и манастирите на Гърция и Италия(1): Солун – Панагия Сумела и Метеора

Солун – Панагия Сумела и Метеора Солун – Панагия Сумела За 24 май 2007 г. бяха 4 почивни дни. Със съпругата ми Игната се бяхме записали за една екскурзия на храм Покров Богородичен – Всех Скорбящих Радост (до Руски паметник). Пътувахме с едно микробусче група от около 15 човека. Времето беше чудно, пътят хубав, макар […]

апр. 23 2008

София – любов от пръв поглед

Тази вечер ви представям един видеопътепис от … София. Но София, гледана през очите на македонските студенти, учещи в нашия град. Като човек, който от край време живее в София, трябва да призная, че бях изненадан от това, което нашите приятели виждат от нашето ежедневие.

« Newer Entries - Older Entries »