Archive for март 17th, 2008

До Киев и назад – четвърта, последна серия, в която се сбогувах с Киев

Киев, Украйна Последна част от пътуването на Пипилота до Киев (Предишната част: До Киев и назад – Трета серия>>>, а началото — До Киев и назад – Първа серия >>>) Покрай края на годината, когато всички се сещат, че имат много работа, както и тези преяждащи празници, малко се изтутлявих с последната част от малкото […]

мар. 17 2008

Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет (част 1)

Започваме разказ за една почивка в Египет. Приятно четене: Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет (част 1) Макар и със закъснение, май му дойде времето да разкажа и за най-хубавата ми екскурзия от това лято — септемврийската ни почивка в курорта Хургада в Египет Заминахме през последния уикенд на септември с много добра промоционална оферта на Алфатур или TezTour (така се казва руската компания, която реално организира почивката — българските фирми са само посредници). […]

мар. 17 2008

И носителят на голямата награда е…..

Миналата седмица се събрахме не едно хубаво място и връчихме наградите на конкурса „Оплюй нашия сайт“. Наградите бяха само повод, а иначе се запознахме, пийнахме, хапнахме и повеселихме. Подробен репортаж можете да прочетете при Комитата>>>    Изпрати пътеписа като PDF