Archive for февруари, 2008

февр. 26 2008

На море по Коледа(2): На Златния бряг (Австралия)

Веско продължава с пътуването си до плажовете на Автстралия, за да посрещне Коледа. Първа част е тук:На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия). Приятно четене: На море по Коледа част втора Златния бряг в Австралия След Nambucca Heads (Намбака) пътят става по-интересен. Вчера открих удоволствието някой друг да шофира и не се опъвам когато нежната половинка предлага отново да кара до някъде. Аз зяпам наоколо, снимам, понякога дремя и изобщо не се шашкам за ченгета (които през […]

февр. 25 2008

От Черна гора през Албания към Струга (Из Балканите (2))

Нашите двама авантюристи, продължават пътешествието си из Балканите. Авторът на този пътепис към този момент е най–възрастният пътешественик в нашия сайт. (първа част е тук>>>) От Черна гора през Албания към Струга част втора на Из Балканите След Котор, в дъното на фиорда предупреждавам Иван, че следват жестоки серпантини докато изкачим планината, а неочаквано пред […]

февр. 24 2008

Ниагарски водопад (Niagara Falls)

Днес ще минем по стъпките на Алеко, за да видим Ниагарски водопад (Niagara Falls) Цялото това нетърпеливо очакване още повече удължаваше и без това тежката работна седмица. Ниагара често беше повод да си помисля за онзи наближаващ ден, след който не просто ще ме очакват само още няколко. А ще съм видял още едно от красивите лица на природата, на която все по-често обръщаме гръб. А то, в последствие, щеше да се окаже нещо малко по-различно. Работният […]

февр. 22 2008

Нова година в Дубай и Абу Даби (ОАЕ) (3): Нова година

Продължава разказа на Таси за Нова година в Дубай и Абудаби. Започнахме с Дубай, продължихме с Абу Даби, а днес ни чака посрещането на Новата година. Приятно четене: Нова година в Дубай и Абу Даби (ОАЕ) част трета Посрещане на Нова година И докато се усетим между разходки и пазаруване дойде 31 Декември 🙂 […]

« Newer Entries - Older Entries »