Archive for януари, 2008

ян. 31 2008

Нова година в Черна гора или за планинските негри

за черна гора или montenegro, както е известна по широкия свят, не знам много, признавам си. изобщо, не знам особено много за голяма част от бившите страни членки на социалистическа федеративна република югославия. но сега ще поправим това с едно бързо ходене на новогодишен трип из дебрите на черна гора и хърватия (и аз си […]

ян. 30 2008

Германия(7): Шварцвалд (Freiburg im Breisgau)

Продължаваме с пътуването на Веско из Шварцвалд в Германия (предишната част е тук: Германия(6): Шварцвалд (Feldberg und Müggenbrünn), а началото — ето тук: а началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия част седма Шварцвалд: Freiburg im Breisgau Германия VII Шварцвалд (Freiburg im Breisgau) Freiburg — готин град (Historisches Kaufhaus от 1532 година)! Продължавам от Müggenbrünn, където заспах щастлив с усещането, че съм на село при баба и дядо. Не само […]

ян. 29 2008

На концерт в Белград – Tool, live

Направих си кафе, капнах му Baileys за разкош и смятам да разпускам вече, достатъчно си счупих мозъка за днес. Саморазпуснах се от работа(е докато не се е появило нещо спешно). Сложих слушалките и си пуснах Tool… и ми дойде настроение да пиша за концерта в Белград. Проверка на датите в сайта на Tool, естествено някак […]

ян. 28 2008

До Дания и назад (3): Копенхаген

Продължаваме с пътуването на Бале до Копенхаген. Днес ще бъдем за първи ден в града. Приятно четене: До Дания и назад Трета част на пътуването на Бале до Дания (предишната част е тук >>>, а началото – ето тук >>>) Копенхаген ден първи Аз много недоволствах, че градът е мизерен и любезните ни домакини побързаха […]