Archive for декември, 2007

Дек. 28 2007

Съвети за пътуване: Босна и Херцеговина

Бележка от Стойчо: Така се случи, че последният постинг за 2007 ще бъде за Босна и Херцеговина. В това няма нищо специално – така се случи. Пожелавам, на всички читатели на блога здраве и любов през Новата 2008 година – и още много пътешествия! А сега – малко информация за Босна и Херцеговина Ще се […]

Дек. 27 2007

Германия(4): Шварцвалд (Titisee und Hinterzarten)

Продължаваме с пътуването на Веско из Шварцвалд в Германия (предишната част е тук: Германия (3) — На път към Шварцвалд, а началото — ето тук: а началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия част четвърта Шварцвалд (Titisee und Hinterzarten) Германия IV Schwarzwald (Titisee und Hinterzarten) Продължавам за Шварцвалд… В Hotel Waldeck сме и се събуждаме с леко натежали глави след бирата снощи в турския ресторант. Чудо на чудесата — навън времето […]

Дек. 21 2007

Първата ми държавна задгранична командировка

Продължаваме с рубриката „Ретро“. Днес на гости ни е Благун: Първата ми (и последна засега) държавна задгранична командировка Виена Годината е 1990, демокрацията е мощно избухнала. БКП/БСП току-що е спечелила т. нар. „първи свободни избори„(?), но не е наясно, какво да прави. Наясно е само Луканков, който мощно изнася средства в чужбина, докато ние висим по площадите със запалени срещи. Танковете така и не дойдоха, а първата мъничка победа е свалянето на Пешо Танкиста. Но държавната номенклатурна машина […]

Дек. 20 2007

Три дни в Сърбия

Представям ви поредното приключение на Бале: На Централна гара се запознах с момче, пътуващо към Цариброд. Качи се и пубер, военен, от провинцията, с куче в клетка. Отивал в Белград да представи кучето на някакво изложение. Дойде и Еди, запъхтян и изнервен. Започнахме да пием. На Костинброд се качиха колегата на Еди Краси и Лили. […]