Archive for октомври 16th, 2007

окт. 16 2007

Пътуване до остров Тенерифе (1)

Със съпруга ми решихме да прекараме медения си месец на остров Тенерифе. Искахме да бъдем на екзотичен остров и в същото време да не плащаме луди пари за самолетни билети. От проучването в интернет ни се стори, че този остров напълно отговаря на изискванията ни. Обърнахме се към една позната в туристическа агенция за да ни направи резервации за хотел и самолетни билети. Получи се страхотна цена за девет дневен престой, на полупансион, в хотел 4*+, в началото на септември месец. Платихме и с нетърпение зачакахме датата на тръгване.

И така дойде деня в който тръгнахме. Пътувахме до Мадрид, там имахме 6 часа престой и в късния следобед полетяхме за Тенерифе. Излетяхме от Мадрид за Тенерифе с час закъснение поради разразилата се буря и пътуването ни от 2,5 часа беше меко казано страшно. Около нас облаците бяха прорязвани от светкавици и имаше силна турболентност. Умрях си от страх! По някое време излязохме от бурята и настана спокойствие.