Archive for октомври, 2007

окт. 24 2007

Езиков курс в Монпелие (6): Уикенд в Сет – „малката Венеция“

С един уикенд в близкия Сет и една изложба на импресионисти, Комитата завършва разказа си за френския езиков курс в красивия Монпелие. Но ще разкаже и за българската връзка в Окситания. Приятно четене: Уикенд в Сет – „малката Венеция“ и прибиране Шестият ден на Езиков курс в Монпелие Езиков курс в Монпелие, Франция – шеста, […]

окт. 23 2007

Пътуване до остров Тенерифе (2)

Пътя до Тейде беше тесен и с много завои. Минаваше се през Националният парк „El Teide“.Този парк предлага забележителен пейзаж, създаден от естествените сили на природата и вулкана Тейде. Автобуса ни спря на една площадка на около 2000 метра надморска височина, оттам се качихме на лифт до 3400 метра височина по вулкана и от там да продължихме пеша до самия му връх още 200м. От върха се насладихме на най-невероятната гледка към архипелага, а и към кратера на самия вулкан с периферия 19 километра. Не можахме да се разходим из самия кратер, защото се оказа, че трябвало да имаме разписан документ от полицията предварително. Около Тейде има и още няколко по-малки вулкана. Горе до кратера температурата беше 5 градуса, духаше силен вятър, ние не бяхме предупредени за това и се наложи набързо да си направим снимки и да хващаме лифта надолу. Когато слязохме долу там отново си беше топло. Качихме се на автобуса, заобиколихме вулкана и се върнахме по друг път долу на крайбрежието. Спряха ни за фотопауза зад вулкана, където имаше много красиви скални и магмени образувания.

окт. 22 2007

Езиков курс в Монпелие (5) Френска кухня, вулгарни студентки и още интернационални запознанства.

Курсът на Комитата по френски в прекрасния град Монпелие продължава с разговори на жени за мъже и с френска кухня. Приятно четене: Френска кухня, вулгарни студентки и още интернационални запознанства Езиков курс в Монпелие – част пета (предишната четвърта част е тук>>>, а началото – ето тук>>>) Пети ден на Езиков курс в Монпелие Днес […]

окт. 21 2007

Конкурсът с най-яките награди.

Няколко уточнения към конкурса Бъди критичен: ПродължителностКонкурсът е с продължителност един месец. Крайната дата за получаване на критиките и предложенията е 20 ноември. Цел на конкурсаИскаме да направим този сайт още по-добър. Формат на критикатаНяма ограничение за съобщенията като обем или форма – приема се всякаква информация в електронен вид, която може да мине през […]

« Newer Entries - Older Entries »