Archive for октомври, 2007

окт. 31 2007

Тасос през септември

Керамоти, Лименария, Тасос, Кавала, Драма, Гърция Тръгване в сряда сутрин от Пловдив. Без резервация, без някакъв особен план, ей така — на посоки. Пътят след Юндола е доста разширен и по-добър от преди. Граничният пункт е сравнително нов (от преди около две години) — Илинден. Следват около 120 км до ферибота в Керамоти. Половин час […]

окт. 30 2007

Откриването на Европа(2) — или 7150 км и много приятели

Откриването на Европа(2) — или 7150 км и много приятели част втора от приключенията на Бай Кольо из Европата (началото е тук>>>) Франция и Испания Женевското езеро и всичките му красоти остават за друг път. Трябва да стигнем в Анси преди 18 часа. GPS-а продължава да фриволничи, мисли че искаме да изкачим всяко баирче въпреки, че съм казал категорично че искам ФАСТЪР ама не би, не остана тайна пътека,през която да не сме минали. За малко да изпуснем границата, добре че ни се допи кафе. […]

окт. 29 2007

Egypt Inside (Египет отвътре)

Великолепен разказ на Тихомир за посещението му при коптите в Египет. Приятно четене: Египет отвътре Кайро Най-добрите приятели на семейството ми са египетски християни. Близки сме от 80-те години на миналия век, когато живеехме в Алжир, където родителите ни работеха като чуждестранни преподаватели и бяха колеги в едно и също училище, а аз учех с децата им във френски лицей. Получихме покана за сватба — от двете дъщери се женеше по-малката. Нямаше как да откажем, тъй като вече […]