Archive for септември, 2007

сеп. 28 2007

Из Македония: Пешна, Порече, Локвица

Македония: Пешна На няколко километра от Македонски Брод, покрай пътя за Самоков (македонският Самоков!), може да се види от автомобил входа на пещерата Пешна. Пещерата е обявена за природен паметник: „От крайния северен дял на пещерата, след силни дъждове и топене на снега избива силен ручей, който в сухите периоди на годината напълно пресъхва. На […]

сеп. 27 2007

Румъния: До Констанца и назад

Тръгнах от София доста пиян. Нямаше как, просто. При положение, че автобусът потегля в шест и половина, трябваше да остана на партито поне до пет и трийсе. Гербът на Констанца, Румъния Още на влизане в превозното средство — с копринена риза, широко отворена яка и Becks в ръка, привлякох вниманието на някакъв младеж с много скъп фотоапарат, на който очевидно му се сторих интересен и реши да ме снима за спомен. Погрижих се за дискомфортното пътуване на човечеца зад мен, ограничавайки жизненото му пространство до практическия […]

сеп. 26 2007

The Great North Walk(9): Апокалипсис сега!

Девета част от пешеходното приключение на Веско из Австралия (предишната част е тук>>>, а началото — ето тук>>>) Апокалипсис сега! (Въртолети и пиявици) Зарадвах се на това растение, мислейки си че най-после намерих оригинално австралийско цвете… Като се вгледах внимателно в снимката обаче, осъзнах, че това са листа, които на свой ред ще позеленеят. Първата ми мисъл след шока от падането е че не се намирам в дъното на скалите. Това е добре! Няма да има нужда от хеликоптер, да ме дърпат със счупен врат […]