Archive for август, 2007

авг. 31 2007

Из Сирия и Турция през 2007г. (2)

Продължаваме с втора част на пътешествието на Росица из Турция и Сирия — началото: Из Сирия и Турция през 2007г. (1) Приятно четене: Из Сирия и Турция през 2007г част втора Дамаск и Маалюля В 16:00 часа сме качени в автобус на Al Ahliah и напускаме Алепо. На първата седалка срещу нас седи възрастен мъж, за когото решавам, че ще припадне всеки момент, защото застрашително клюмва напред. Преди да сигнализирам „Спешна помощ за този човек, моля сперете, има ли лекар тук?!“, […]

авг. 30 2007

България след 6 години

Не разбрах как минаха толкова години. Цели 6и половина. Дойдох ужким заедин месец, собратен билет, нез никакво намерение даоставам. Удължих сивизата, намерих сиработа, после хайде дапонатрупам малко опит, данауча това, данаправя онова, хайде давзема зелена карта ието тигигодините минали. Инай-после след толкова време сикупих билетчето, взех сикуфарчетата ихайде давидя какво сеепроменило вБългария. Бях прилежно подготвена […]

авг. 29 2007

Из Сирия и Турция през 2007г. (1)

Започваме едно пътуване из Сирия и Турция. Росица ще ни разведе из кварталите на Дамаск, из манастирите в сирисйската пустиня, и ще ни разкрие една неочаквана Турция. Приятно четене: Из Сирия и Турция през 2007г Част първа През Турция към Сирия Малко след като се върнах от пътешествието в Мала Азия, Родос и Крит, в ранната есен на 2006 година, случаят ме запозна с млада жена от Ливан. От дума на дума заговорихме за предпочитанията и вкусовете за пътуване и летуване. Установихме, че Средиземноморието е „нашият елемент“ […]

авг. 28 2007

The Great North Walk (6): Brooklyn — Приказка за дядо Торбалан

Шеста част напътешесвтието наВеско изавстралийския буш (предишната пета част етук>>>, аначалото— ето тук>>>) Наследващата сутрин съм гладен като вълк! Бързо кипвам отсухото мляко, заливам огромна купа corn flakes ияизяждам сохота. Вече наситен, сеоглеждам наоколо. Jerusalem Bay продължава дабъде най-красивото място насвета. Слънцето още гоняма, ностранната светлина вече огрява хълмовете ивсичко изглежда нереално. Отяхтите взалива севиждат […]