Archive for юли 30th, 2007

До Бостън и назад(4): Денят на св. Патрик

Четвърта част на пътеписа на Антония из Щатите. Предишната трета част тук: До Бостън и назад(3): Lost and found, началото – тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Продължаваме с празника на Св.Патрик в Бостън. Приятно четене: До Бостън и назад част четвърта Денят на св. Патрик St. Patrick´s Day Kiss me, I’m Irish Закуска, мотка из хотела, […]

Куба: До Cayo Largo и назад

За една почивка на кубиснкия остров Cayo Largo ще ни разкаже Богдан. Приятно четене: Куба: До Cayo Largo и назад Cayo Largo е остров в Карибите, който политически принадлежи на Куба. Плажната ивица е над 30 км. и е естествена. Пясъкът има много светъл и почти бял цвят, чиято отразителна способност в невероятно горещите обедни часове почти заслепява. Това се виждаше още от самолета, половин час преди да кацне. Самата океанска вода е толкова […]

До Бостън и назад(3): Lost and found

Трета част на пътеписа на Антония из Щатите. Предишната втора част тук: До Бостън и назад(2): Бостън, Харвард и околностите, а началото — тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Продължаваме с ежедневие в Бостън. Приятно четене: До Бостън и назад част трета Lost and found Нито ден без изгубване Това трябва да е девизът на пътуването ни явно:-) Поне засега изпълнявам стриктно плана. Днешното затриване се случи на няколко нива. От една страна чисто […]