Archive for юни, 2007

юни 29 2007

Завръщане в Барселона (3): Паркове и Музеи

Барселона, Испания, Каталуня, Каталония Трета част от пътуването на Даниела до Барселона (началото е тук>>>, а предишната част – ето тук>>>) Още миналата година си бях наумила къде искам да отида и какво искам да видя, когато се върна отново в Цветния град. Бързам да напомня, че посоките на света са измислени от мореплавателите, преди […]

юни 28 2007

The Great North Walk(1): За да усетиш че си жив!

Започваме един пътепис за поход из Австралия. Публикува се с поздрав от място, по-горещо от България:-) Приятно четене: The Great North Walk: Австралия част първа За да усетиш че си жив! „За да усетиш че си жив, понякога трябва да направиш нещо странно и ненормално“ — това заявявам на моя приятел Пешо преди да тръгна към Mungo, без да подозирам че твърде скоро след завръщането си от там отново ще имам нуждата да следвам собствения си съвет. Идеята за нещо ново се появява […]

юни 27 2007

Из Югоизточна Азия (4): Из дворците и баровете на Тайланд

Продължаваме пътуване на Бале из Югоизточна Азия – днес на ред са дворците и баровете на Тайланд. Приятно четене: Из дворците и баровете на Тайланд част четвърта на Из Югоизточна Азия Четвърта част (предишната част е тук>>>, а началото е тук>>>) Следващият ден пак се разходихме до „най-злата забележителност“, обути в дълги гащи и с […]

юни 26 2007

Пътуване до … Съдържание:

Понасъбраха се разкази из блога и се налага да направя едно съдържание по страни и някои други теми. Съдържанието по страни можете да видите и в долната част на всяка една страница от блога, но пък допълнителните теми са само в настоящето Съдържание: Балкани: Албания; Босна и Херцеговина; България; Гърция: Солун; Халкидики: Касандра, Атон; Пелопонес; […]