Archive for май, 2007

май 31 2007

Полезна информация за Румъния

Богомил описва новите винетки в Румъния: Полезна информация за Румъния След 01 януари 2007 в Румъния важат следните правила: Винетки в Румъния За да използвате пътната мрежа на Румъния задължително трябва да си купите винетка. Тя е на цена от 3 до 5 долара, за 7 дневен престой и може да се вземе от следните […]

май 30 2007

Едно пътуване до остров Тасос

Тасос, Гърция, Кавала, Керамоти Едно пътуване до о.Тасос Най после ще имам къде да си драскам пътуванията и да им закачам снимки… Един вид пътеписи॥ Ама пътеписите са си доста сериозно начинание, отговорно. Трябва да се изучи историята на мястото, географията, общи планове, акценти. А така само ще си драскам. 🙂 Ето и първото попълнение:Решихме […]

май 29 2007

Пролетна Рига (1)

Днес откриваме една нова страна за нашия сайт — Латвия. Ще се разходим до Рига и Юрмала с помощта на Росица. Приятно четене: Пролетна Рига Част първа Ето един от случаите, в които тръгнах към целта без никаква, ама абсолютно никаква подготовка. Отивах в Рига по професионални дела. Те поглъщаха вниманието и енергията ми. Да живее за кой ли път couchsurfing.com! На питането ми за настаняване се отзова младо момиче на име Лаура Калниня. 11.05.2007 г. В 9:00 самолетът […]

май 28 2007

Завръщане в Баку

Published by under Азия,Ваня

След цели 2 години най-сетне съм отново тук. Явно англичанката със студен поглед и бозава физиономия, която се разпорежда с времето ни цели 22 дена от месеца, пишейки служебните ни командировки и разписания, най-накрая се е смилила и ме е пратила в Баку за разнообразие…На път за хотела в 7 сутринта пак не ми се […]