Archive for септември, 2006

сеп. 27 2006

Едно бързо: Солун и Халкидики (22 – 24 септември)

Гърция, Халкидики, Солун, Касандра Кликайте на снимките, за да ги видите в по-голям размер Внимание! Следният текст е силно политически некоректен. Затова, ако се чувствате а. съпричастен към гръцкия национализъм и гръцката национална идея, б. силно религиозен и не одобрявате некакноничното отношение към религиозните теми, в. подкрепяте феминизма и се възпротивявате на идеята жените да […]

сеп. 24 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 2

Началото на пътеписа: Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 1>>> Продължаваме с Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 2 Пельшац Това е вторият по големина полуостров на територията на Хърватска . Продълговатата му форма разделя водите на Адриатика в района на 2 морета , наричани Велико Море […]

сеп. 18 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 1

Из бивша Югославия и Далмация с кола … Първото искам да спомена, че това пътуване беше възможно единствено благодарение на любезния ни домакин Никица – един босанец с голямо сърце! Вариантите да стигнем до Дубровник или околността се оказаха не толкова много, колкото си мислихме в началото. За пътуване с автобус, както се изрази лелката […]

сеп. 12 2006

Пътуване до рая – остров Скиатос, Гърция (Септември 2006 г)

Днес Комитата – другият админ на сайата ни – ще ни води на море на остров Скиатос. Приятно четене: Пътуване до рая – остров Скиатос, Гърция Септември 2006 г Островът на съкровищата (Скиатос) Преди десетина дни дори не бях запомнил името на гръцкия остров, където щях да си прекарам лятната почивка. И какво толкова – […]