Archive for август 6th, 2006

авг. 06 2006

Пътуване до Измир, Фоча, Родос и Крит

Един хубав пътепис заизточното Средиземноморие. Приятно четене: ОтСофия през Хасково доФоча иИзмир —първа част Подготовка Планирахме пътуване доАлбания, нонебило писано дасеслучи нито презюни, нито през юли тази година. Засметка натова решихме даоткликнем напоканата нанашите приятели отКрит идазаминем надалечно пътешествие. Проучихме възможностите запътуване. Самолетът отпадна като вариант, защото малко нещо човек вижда докато лети. Автомобилът отпадна […]

авг. 06 2006

Добро утро, Тунис!

Добро утро, Тунис! —част 1 Време запърво кафе, затова ищезапочна скафето. Миналото лято именно същественцето, което сега сепогрижи засамолетния мибилет ихотела, беше вТунис. Познавайки твърде добре исподеляйки афинитета микъм еспресото, още тогава мибе изплакал, че„тия нямат еспресо- само филтър итурско“. Естествено, непропусна дамиприпомни този факт сега преди датръгна (злодейски неколкократно). Ипритворно ме“жива оплака„-„Как щеиздържиш толкова […]