Archive for юли 28th, 2006

юли 28 2006

Черна гора (Црна гора) (Западни Балкани 2006 – 3 част)

Продължаваме с трета част на пътеписа Западни Балкани 2006, заедно с Благун. (предишната част е тук: Албания>>>, а началото – ето тук: Гърция>>>) Приятно четене: Будва, Бар, Свети Стефан, Котор и Тиват в Черна гора част трета на Западни Балкани 2006 Почти по залез слънце влизаме в Черна гора (Црна гора)– най-младата и мъничка държава […]

юли 28 2006

Албания (Западни Балкани, 2006 (2 част))

Част втора на пътеписа (началото е тук: Гърция, Корфу>>>) Продължение Албания част втора на Западни Балкани, 2006 Както се очакваше, това беше „гвоздеят” на маршрута ни. Първоначалната идея беше с фери да дебаркираме от Корфу директно на Саранда. Уви, оказа се, че монополистът на тази линия – IONIAN LINES е променил разписанието – сутрин в […]

Западни Балкани 2006 – 1 част – Гърция

Западни Балкани 2006— 1част— Гърция Гърция, Корфу Гърция От години мегложди любопитството дамина през Албания. Остров Корфу също мибеше мечта запосещение ипочивка. Нотук сенамесва жена ми— какво даправим втази напечена Гърция, писна мидагледам голи камънаци. Показвам сума картинки отКорфу, нонейното желание сиостава Хърватска. Още повече след великолепната нипочивка лани на п-в Истрия. Нозащо даправим семейни […]

Една почивка на Халкидики – 2 част

Една почивка на Халкидики – 2 част Продължение, началото е тук… Морето и плажовете на Халкидики Така и не отидохме на най-близкия плаж. Както казах, той се намираше на около 150 метра надолу по уличката между другите вили и хотелчета. Според Танасий бил каменист, а и аз отдавна съм загубил навика да ходя на най-близкия […]