Archive for юни 1st, 2006

Сватба в Галац – Разказът на Тони

А от тук нататък трябва да съм аз: Традициите са това което са … Ритуалите приличат много на нашите, но имат някои съществени различия. Стартът на вечерната сватба е в 16 часа следобед, а краят на другия ден по обед. Младоженецът отива за кумовете с шаферите, хапват се само сладкиши и сладки плодове за сладък […]

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 3 – Връщане

Първа част е тук: Пътуване до Галац;  а втора – ето тук: Сватба в Галац Връщане от Галац Планът за връщането беше максимално прост – наспиваме се през деня след сватбата, привечер – газ към Букурещ, спим там на хотел (бяхме се подсигурили още от София) и в понеделника, евентуално след разглеждане на столичния център, […]

За сватбите, комарите, жегата и мамалигата – част 2 – Сватбата

Първата част е тук: Пътуване до Галац>>> Ето и продължението Сватба в Галац Галац На другия ден сутринта се разходихме из Галац. Градът е шести по големина в страната с 327 хил. жители, намира се в долното течение на Дунава, точно в началото на делтата. В близост се вливат и реките Прут и Сирет. Може […]

На Формула 1 в Испания – в 2 части

На Формула 1 в Испания – част 1 Може в много неща да се различавам от съдружниците си, но по едно нещо си приличаме – безкрайната ни любов към Формула 1. Какво ли не сме правили в името на тази любов – инвестиции в двуметрови сателитни чинии в ерата преди кабелните телевизии, в нови чинии […]