Archive for февруари 21st, 2006

Една весела компания в Македония: Прибиране

Предишната част: Битоля и Скопие, а началото е тук: Една весела компания в Македония: Начало А сега част последна Една весела компания в Македония: Прибиране След Скопие пътят е съвсем скучен. Абсолютно нищо за отбелязване. Планината, която се вижда вляво от пътя е Скопска Църна Гора, и съвсем ясно се виждат стърчащите като ракети минаретата […]

Една весела компания в Македония: Битоля (Битола), Скопие, прибиране

Началото: Една весела компания в Македония, а предишната трета част е тук: Струга и Св.Наум Сега продължаваме с четвърта част: Трети ден: Битоля (Битола), Скопие, прибиране към София Това беше денят, в който трябваше да се приберем и пътем да разгледаме няколко града в централна Македония. Пътят към Ресен и Битоля минава през много живописна […]

Една весела компания в Македония: Св. Наум и Струга

Началото: Една весела компания в Македония; предишната част: Охрид А сега следва част трета: Втори ден: Св. Наум и Струга Св. Наум – напомня по нещо на Созопол с безкрайната крайбрежна алея с павилиончета, капанчета, будки и сергии. Още веднъж се потресохме от комбинацията манастир + хотел + ресторант. Не знам, може би сме изостанали, […]

Една весела компания в Македония: Охрид

Началото е Една весела компания в Македония – първа част Ето и продължението: Първи ден – Охрид Разсъмването посрещнахме около 7 километра преди Охрид на една опърпана бензиностанция. Освен опърпаната бензиностанция там имаше и една опърпана „Застава“, очевидно собственост на някой от служителите. Старичкият автомобилен парк в Македония се набива почти веднага в погледа. Очевидно […]