Archive for февруари, 2006

февр. 27 2006

Пътуване до Северна Корея (КНДР): Съвети и препоръки

Ето един реалистичен път за достигане на нереалистични места. Валери споделя опита си в организирането на пътуване до КНДР. Приятно четене: Пътуване до Северна Корея (КНДР) Съвети и препоръки Съветите на Валери Има четири начина да се стигне до Северна Корея – два нормални, един изваратен и един – най-нормален: – първи нормален – със […]

февр. 27 2006

Ще ти хареса – прилича на София:-) – една командировка до Виена

“Ще ти хареса – прилича на София” – каза Марио, когато разбра, че заминавам за Виена И двете неща се оказаха верни! Но сега по ред: Когато в средата на март нашият търговец ме попита дали мога да замина в началото на март за две семици за Виена, аз първоначално го възприех малко скептично. Преди […]

февр. 23 2006

Нова година в Будапеща, Унгария

Ето как си прекарахме Новата година в Будапеща. Приятно четене: Нова година в Будапеща, Унгария Всъщност се намирам на летище София, чакайки да излетя за Мюнхен. Ужасното време там ни пречи да излетим оттук, дадоха (засега) два и половина часа закъснение на излитането. Е, времето е подходящо да си нахвърлям бележките от пътуването до Будапеща […]

февр. 22 2006

Продължението на Една къръшка седмица в Германия

НачалоТО Е ТУК: Една къръшка седмица в Германияя(1) –начало А сега част втора на приключенията през Една къръшка седмица в Германия част втора На другата сутрин в 7 часа бях пред фирмата за коли под наем, за да си взема колата и да продължавам нататък. Както споменах, за 7:30 имах среща при клиента, която естествено […]