Archive for май 30th, 2000

Белград и малко за Сърбия

Пътуване до Белград – част 1 Чудех се дали да разкажа за Белград, поради простата причина,че пътувам до там по служебни причини, а не като турист, но мисля, че разказът може да ви е интерсен и полезен, т.к. доста съм пообиколи из града – все пак не ходя само на работа;-)). По тази причина съм […]

Една къръшка седмица в Германия

Една къръшка седмица в Германия – част 1 От известно време пътувам всяка седмица до Хановер. Всъщност целта ми е едно селце северно от Брауншвайг, дотам обикновено стигам с кола под наем. Летя всеки понеделник през Мюнхен и се връщам в петък. Последната седмица на февруари трябваше освен това и да бъда 2 дена в […]

май 30 2000

Една весела компания в Македония (май 2003)

ЕДНА ВЕСЕЛА КОМПАНИЯ В МАКЕДОНИЯ! Разказ на Коцето – http://www.komitata.com 1. Пътуване към Охрид – част 1 Потеглихме вечерта към границата. Автобусът взе 400-те километра до Охрид (част от които по магистрала) за чутовните 11 часа. Като пристигнахме около разсъмване, разбрахме че все пак сме подранили няколко часа (то бива презастраховане ама…!). Можеше да ни […]