Archive for the 'Емил Василев' Category

апр. 25 2016

Камино де Сантяго – По стъпките на пилигримите

Емил днес ще ни води по Пътя към Сантяго – приятно четене: По стъпките на пилигримите (Камино де Сантяго) Не съм религиозен , просто обичам природата. Пътешествията са моята страст. Може би съм пристрастен към онова особенно чувство което ме спохожда преди да тръгна нанякъде. Ей така,  просто раничката, якето и замечтаният поглед. Онова нейзвестното… […]

авг. 15 2014

Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър

Почивка в България Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър (и обратно), или как да посетим 5 града за 336 часа Ето, дойде най-накрая жадуваната двуседмична Почивка. Последните няколко месеца от живота ми в Лондон не бяха особенно натоварени. Реших да си почина от почивката… Дай, Боже, всeки му. Лондон, […]

Ное. 29 2013

Хрониките на Шопландия

Мислехте, че не може да има пътепис за Женския пазар, нали? Днес ви представям впечатленията на Емил от живота в София. Снимки не ви трябват, четете (Имената в разказа не са променяни, вкл. и на фирмите – ако някой се чувства засегнат, смело да пише опровержения в коментарите, а ако е много гузен, ще му […]

окт. 18 2013

Амстердам (или Как да намерим Червените фенери)

Е, днес ще отскочим до Амстердам – не, няма да пушим, но това, знаете, не е единственият възможен грях в този град. Сега сериозно: който е чувствителен, непълнолетен и изобщо – нежна душа – не е за вас това това четиво. На останалите – приятно четене: (кликнете на заглавието горе)