Категория: Другата Сърбия

Сегед, Унгария – Белград, Сърбия – Връшка чука –Берковица – през Източна Европа с джип 1

Сегед – Белград – Берковица – Варна (20 част на През Източна Европа с джип)

Завършваме пътуването с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после...

Крагуевац, Механа Югославия – Сърбия 5

Крагуевац, Механа „Югославия“

Една импресия от днешна Югославия*, представена от Ирена. Приятно четене: На една граница разстояние Крагуевац, Механа „Югославия“ януари, 2016г. Пия любимото си Зайчарско пиво, а от стената ме гледа Тито. Облечен във военна униформа,...

Фори из Балканите (1): През Санджак за Черна гора

Фори отдавна не беше писал, затова сега с голямо удоволствие ви представям тазгодишното му пътешествие из Балканите. Приятно четене: През Санджак за Черна гора част първа на Фори из Балканите А бяхме млади… Естествено,...

Кафана Даги плюс, Ниш 0

Ниш за една вечер

Какво общо имат Тайланд*, Сърбия и Куба помежду си? Според мене това е възможността да съгрешаваме на чужда територия и да искаме „там така да си остане“. Е, Сърбия, за щастие не е толкова...

Езера, ветрове и приятели (6): Към Сърбия и дома 1

Езера, ветрове и приятели (6): Към Сърбия и дома

Продължаваме с пътуването на Петя из близките Западни Балкани. Започнахме със Скопие и Хераклея край Битоля, продължихме с Охрид и Албания. В третата част влязохме в Черна гора, а за последно тръгнахме към Острог и Пивското езеро, за да...

Дурмитор – гордостта на Черна Гора. Каньона на Тара и Дървен град

Днес Любо ще ни води на балкан 🙂 Планината Дурмитор и каньонът на река Тара в Черна гора ни очакват. Приятно четене: Дурмитор – гордостта на Черна Гора. Каньонът на Тара и Дървен град...