Archive for the 'Америка' Category

авг. 30 2016

Мексикански работи (Мексико)

Мексико за американците е като Гърция за българите – отиваш там на море, защото Слънча… упс… Флорида ти е омръзнала 😉 Люси ще ни разкаже за тази американска Гърция 🙂 Приятно четене: Мексикански работи От момента на кацането в Канкун, Мексико, ми се върти в главата, че в тази държава няма нищо лесно Трябва да […]

авг. 22 2016

Пътуване до Куба и Мексико (2): Мексико

Пътуването на Пламена из Централна Америка от Куба днес преминава в Мексико. Приятно четене: Мексико част втора на Пътуване до Куба и Мексико Летим за Мексико, а аз пак съм малко нервна. Чела съм колко е опасен града, как отвличали туристи, бла, бла. Чудя се, от летището имаме вариант да се придвижим до хотела с […]

авг. 03 2016

Пътуване до Куба и Мексико (1): Куба

С Пламена започваме едно пътуване до Куба и Мексико – днес сме в Куба. Приятно четене: Куба част първа на Пътуване до Куба и Мексико Натоварени с половин куфар храна, от страх да не умрем от глад, летим от Брюксел за Варадеро. Дават ни да попълним митническа декларация. Позачудвам се на перото за растителни и […]

май 03 2016

До края на света и обратно, през Магелановия проток

Днес Руми ще ни води на круиз през Магелановия проток – приятно четене: През Магелановия проток – до края на света и обратно круиз 27 януари – 14 февруари 2016, с кораба „Norwegian Sun“ 27-30 януари 2016, Буенос Айрес – градът на добрите ветрове 27 януари. Пристигам в Буенос Айрес с полет на Air Canada през […]