Archive for the 'Америка' Category

юли 16 2017

Моето пътуване в Америка (1): Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния

С Георги тръгваме на гости в Америка. Започваме с Калифорния 🙂 Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част първа Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния Не бих казал, че това е било някаква моя детска мечта или младежки блян Всичко се случи неочаквано бързо, та даже изненадващо Мои много […]

май 12 2017

Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида

И така: с Бале отиваме във Флорида 🙂 Приятно четене: Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида Сбит преразказ на цялото приключение с Бай Ганьовците: Миналата сряда спах у Бай Ганьо Германеца. Сутринта отидохме на летището и тръгнахме да се качваме на самолета за Кьолн. Да, ама машинката светна червено и ни изгониха. Оказа се, че […]

апр. 07 2017

Перу и Боливия

Днес се приготвяме за далечен път – Боряна ще ни води до Перу и за малко и до Боливия. Приятно четене: Перу и Боливия Това беше нашето първо самостоятелно пътешествие и го направихме едва ли не по неволя, защото никоя тур. Агенция не предлагаше това, което искахме да видим, а именно – северно Перу. Всички […]

авг. 30 2016

Мексикански работи (Мексико)

Мексико за американците е като Гърция за българите – отиваш там на море, защото Слънча… упс… Флорида ти е омръзнала 😉 Люси ще ни разкаже за тази американска Гърция 🙂 Приятно четене: Мексикански работи От момента на кацането в Канкун, Мексико, ми се върти в главата, че в тази държава няма нищо лесно Трябва да […]