Archive for the 'Америка' Category

Ное. 12 2017

На море в Куба (Олгин)

Днес… днес сме на море – на остров Куба. Приятно четене: На море в Олгин, Куба Тези записки представляват нЕкои мисли, разсъждения, описания на места и случки по време на пътешествието ми до Олгин, Куба. Естествено това са субективни възприятия , примесПени с обективна информация за Острова на свободата. Досега съм ходила 7- 8 пъти […]

окт. 26 2017

Рио Де Жанейро – Тропически акценти и карнавал

Веско ще ни води днес до Рио до Жанейро – не забравяйте белите панталони! Приятно четене: Рио Де Жанейро Тропически акценти и карнавал Малко мисли за Рио Де Жанейро. И съветчета малко:) В Рио не е безопасно, макар и видимо да е ок през деня, та даже и вечер в централните части. Екскурзоводката, обаче първо […]

юли 30 2017

Моето пътуване в Америка (2): През Орегон към Сиатъл, Вашингтон

С Георги сме на гости в Америка. Започнахме с Калифорния, а днес пре Орегон ще стигнем Сиатъл във Вашингтон Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част втора През Орегон към Сиатъл, Вашингтон Моята най-голяма авантюра в живота В Сиатъл, от 2012 г. живее Камелия, моя колежка с която работихме в в […]

юли 16 2017

Моето пътуване в Америка (1): Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния

С Георги тръгваме на гости в Америка. Започваме с Калифорния 🙂 Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част първа Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния Не бих казал, че това е било някаква моя детска мечта или младежки блян Всичко се случи неочаквано бързо, та даже изненадващо Мои много […]