Категория: Веско Петров

Германия(5): Шварцвалд (Feldsee und Feldberg) 1

Германия(5): Шварцвалд (Feldsee und Feldberg)

Продължаваме с пътуването на Веско из Шварцвалд в Германия (предишната част е тук: Германия(4): Шварцвалд (Titisee und Hinterzarten), а началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия V Шварцвалд (Feldsee und Feldberg) Продължавам от Hinterzarten и Gästehaus Evelin....

Германия(4): Шварцвалд (Titisee und Hinterzarten) 0

Германия(4): Шварцвалд (Titisee und Hinterzarten)

Продължаваме с пътуването на Веско из Шварцвалд в Германия (предишната част е тук: Германия (3) — На път към Шварцвалд, а началото — ето тук: а началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия част четвърта Шварцвалд (Titisee und Hinterzarten) Германия IV Schwarzwald (Titisee...

Германия (3) – На път към Шварцвалд 0

Германия (3) – На път към Шварцвалд

Продължаваме с пътуването на Веско из Шварцвалд в Германия (предишната част е тук: Германия (2) — На бира в Мюнхен по път за Шварцвалд, а началото — ето тук: а началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия част трета На път към Шварцвалд Германия III На път...

Брецел с бира 2

Германия (2) – На бира в Мюнхен по път за Шварцвалд

Продължаваме с пътуването на Веско из Германия. Началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия част втора На бира в Мюнхен по път за Шварцвалд Германия II Hofbräuhaus Идеята...

Германия (1) Старата любов ръжда не хваща 2

Германия (1) Старата любов ръжда не хваща

Започваме един симпатичен пътепис, написан от един симпатичен човек — Веско. Той разказва за пътуването си из Германия — Мюнхен и Шварцвалд. Приятно четене: Германия част първа Старата любов ръжда не хваща Обичам Германия още от самото начало. Преди време знаех немски и в смътните...

The Great North Walk (10) – Somersby, Краят на песента 2

The Great North Walk (10) – Somersby, Краят на песента

Последна част от пешеходното приключение на Веско из Австралия (предишната част е тук>>>, а началоро — ето тук>>>)Somersby(Краят на песента) Над Mooney Mooney Creek се разсъмва, аз стягам отново крака и бавно си приготвям кафе. Започвам да мисля за промяна в плановете… До Somersby остават 13 километра. Това трябваше...

The Great North Walk(9): Апокалипсис сега! 2

The Great North Walk(9): Апокалипсис сега!

Девета част от пешеходното приключение на Веско из Австралия (предишната част е тук>>>, а началото — ето тук>>>) Апокалипсис сега! (Въртолети и пиявици) Зарадвах се на това растение, мислейки си че най-после намерих оригинално австралийско цвете… Като се вгледах внимателно в снимката обаче, осъзнах, че това са листа, които...

The Great North Walk (7): Да имаш и да нямаш! 0

The Great North Walk (7): Да имаш и да нямаш!

Седма част на приключенията из австралийския буш (предишната част е тук>>>, а началото – ето тук>>>) Piles Creek Lunch (Да имаш и да нямаш!) Веднага след Woondabyne Station изкачвам стръмен баир (какво друго?). Нося...

The Great North Walk (6): Brooklyn — Приказка за дядо Торбалан 1

The Great North Walk (6): Brooklyn — Приказка за дядо Торбалан

Шеста част на пътешесвтието на Веско из австралийския буш (предишната пета част е тук>>>, а началото — ето тук>>>) На следващата сутрин съм гладен като вълк! Бързо кипвам от сухото мляко, заливам огромна купа corn flakes и я изяждам с охота. Вече наситен, се оглеждам наоколо....