Archive for the 'Веско Петров' Category

апр. 14 2008

На море по Коледа (6): Завръщане от Златния бряг

С този пътепис завършваме разказа за посрещането на Коледа в Австралия на Веско Петров. Имам усещането, че с Веско ще се срещаме отново по страниците на нашия сайт. Също така не си мислете, че австралийската седмица е завършила — тя днес едва започва. Предишната пета част е тук: На море по Коледа(5): Нощният Златен бряг>>>, а началото — ето тук: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия)>>> И така: Завръщане от Златния бряг (…на море по Коледа 6) Продължавам от деня след Коледа, когато […]

мар. 24 2008

На море по Коледа(5): Нощният Златен бряг

Продължаваме с посрещането на Коледа на плажа в Австралия. Предишната, четвърта част: На море по Коледа(4): Най-високият жилищен блок в света (Австралия)е тук>>>, а началото: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия)>>> Приятно четене: Нощният Златен бряг (на море по Коледа — част пета) Някакъв хотел през нощта. Нощния живот на Gold Coast ври и кипи. Барове и заведения да искаш. Една вечер дори откривам къде са червените местата. Тръгнал съм да търся […]

мар. 12 2008

На море по Коледа(4): Най-високият жилищен блок в света (Австралия)

Четвърта част на Весковия пътепис за Коледата в Австралия (предишната част е тук: На море по Коледа(3): Плажът на Златния бряг (Австралия), а началото — ето тук: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия) Приятно четене: На море по Коледа в Австралия(4): част четвърта Най-високият жилищен блок в света (…на море по Коледа 4) Не в тази снимка. Това е просто някъде из комплекса. След първия забележителен ден, всичко се слива в едно, както често става на море. Плаж, вълни, […]

мар. 05 2008

На море по Коледа(3): Плажът на Златния бряг (Австралия)

Продължаваме с разказа на Веско за Коледа в Австралия. Предишната част е тук: На море по Коледа(2): На Златния бряг (Австралия), а началото — ето тук: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия) Приятно четене: На море по Коледа част трета Плажът на Златния бряг (…на море по Коледа 3) Раят на сърфистите, където слънцето рядко се показва през постоянните облаци.. На следващия ден аз скачам рано и се втурвам да плувам и да „хващам“ вълни. Оставям момичетата да спят дълбоко. Веско […]