Категория: Веско Петров

На море по Коледа (6): Завръщане от Златния бряг 0

На море по Коледа (6): Завръщане от Златния бряг

С този пътепис завършваме разказа за посрещането на Коледа в Австралия на Веско Петров. Имам усещането, че с Веско ще се срещаме отново по страниците на нашия сайт. Също така не си мислете, че австралийската седмица е завършила — тя днес едва започва. Предишната пета част е тук: На море по Коледа(5): Нощният Златен...

На море по Коледа(5): Нощният Златен бряг 7

На море по Коледа(5): Нощният Златен бряг

Продължаваме с посрещането на Коледа на плажа в Австралия. Предишната, четвърта част: На море по Коледа(4): Най-високият жилищен блок в света (Австралия)е тук>>>, а началото: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия)>>> Приятно четене: Нощният Златен бряг (на море по Коледа — част пета) Някакъв хотел през...

На море по Коледа(4): Най-високият жилищен блок в света (Австралия) 2

На море по Коледа(4): Най-високият жилищен блок в света (Австралия)

Четвърта част на Весковия пътепис за Коледата в Австралия (предишната част е тук: На море по Коледа(3): Плажът на Златния бряг (Австралия), а началото — ето тук: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия) Приятно четене: На море по Коледа в Австралия(4): част четвърта Най-високият жилищен блок в света...

На море по Коледа(3): Плажът на Златния бряг (Австралия) 2

На море по Коледа(3): Плажът на Златния бряг (Австралия)

Продължаваме с разказа на Веско за Коледа в Австралия. Предишната част е тук: На море по Коледа(2): На Златния бряг (Австралия), а началото — ето тук: На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия) Приятно четене: На море по Коледа част трета Плажът на Златния бряг (…на море по Коледа 3)...

На море по Коледа(2): На Златния бряг (Австралия) 3

На море по Коледа(2): На Златния бряг (Австралия)

Веско продължава с пътуването си до плажовете на Автстралия, за да посрещне Коледа. Първа част е тук:На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия). Приятно четене: На море по Коледа част втора Златния бряг в Австралия След Nambucca Heads (Намбака) пътят става по-интересен. Вчера открих удоволствието...

На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия) 6

На море по Коледа(1): Към Златния бряг (Австралия)

Ще прочетем един прекрасен пътепис за това как хората в Австралия посрещат Коледа по плажовете. Приятно четене: На море по Коледа първа част Към Златния бряг (Nambucca Heads) Палми край лагуната на Nambucca Heads. За мен тази годишното ни „море“ започва с изключително силно...

Германия (9): Шварцвалд (Обратно в Todtnau) 0

Германия (9): Шварцвалд (Обратно в Todtnau)

Девета част на пътуването на Веско из Шварцвалд (предишната част е тук: Германия (8): Шварцвалд (Wieden), а началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща) Приятно четене: Германия част девета Шварцвалд (Обратно в Todtnau) Всяко нещо добро или лошо остава след...