Категория: Валентин Дрехарски

Туристически кораби в Синята лагуна 8

Република Кипър (3 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме обиколката на остров Кипър с Форда на Валентин. След като разгледахме Северен (турски) Кипър, днес влизаме на територията на Европейския съюз. Приятно четене: С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 трета част...

Такъв спокоен плаж е мечта за доста хора. Алтън кум (Златни пясъци) в Северен Кипър. 9

Северен Кипър (2 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Днес започваме реално пътуването на Валентин из окупираните територии на Европа – започнахме с едно въведение в темата, а днес сме в Северен (турски) Кипър. Приятно четене: С Форд от Кипър до Баренцово море,...

Автомобилът на автора пред разрушена от войната жилищна сграда в Донецката република 8

С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 (1): Увод – резюме и Западна Турция

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като героичният Опел загина геройски в Централна Азия, от днес вече сме с нов Форд. Преди да ви пожелая приятно четене искам да направя едно предупреждение...

По второстепенен (регионален) път с покритие от чакъл 5

С Опел до Средна Азия, 2015 (6): През Киргизстан

Завършваме  централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан,  през Калмикия стигнахме Астрахан, а последния път прекосихме Казахстан. Днес ще пътуваме през Киргизстан, с което завършваме пътешествието на пернишкия Опел Приятно...

Опелът на автора на входа на космодрума Байконур 0

С Опел до Средна Азия, 2015 (5): През Казахстан

Продължава централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан, а последния път през Калмикия стигнахме Астрахан.  Днес ще пътуваме през Казахстан: умиращото Аралско море; космодрума Байконур; пустинята Каракум;...

Пресъхнало солено езеро 3

С Опел до Средна Азия, 2015 (4): От Азербайджан през Калмикия до Казахстан

Продължава централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, а последния път обиколихме Азербайджан. Днес през Калмикия ще стигнем Астрахан. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 четвърта част От Азербайджан през Калмикия...

Чакам с Опела на опашката с автомобили за да премина Азербайджанската граница 4

С Опел до Средна Азия, 2015 (3): Азербайджан

Централноазиатското пътуване с опела на Валентин, след Украйна и руските кавказки републики достига до Азербайджан. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 трета част Азербайджан В предишните части от пътеписа „минахме“ през южна...

Вечерен Грозни 4

С Опел до Средна Азия, 2015 (2): От Черно до Каспийско море през Северен Кавказ

Продължаваме пътешествие с опела на Валентин из Централна Азия. В първата част стигнахме Сочи, а днес продължаваме с кавказките републики. Не вярвахте, че ще стигнем и Чечения, нали? И още как! С опела на Валентин и на...

По крайбрежната алея на Ростов на Дон 26

С Опел до Средна Азия, 2015 (1): Румъния, Украйна до Сочи в Русия

Започваме още едно пътешествие с опела на Валентин. Този път целта ни е Средна Азия. В началото ще минем по северния бряг на Черно море – до Северен Кавказ в Русия. Приятно четене: С...

От Улан Уде (Бурятия) до Байкал (част 7 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя от Японско море и Владивосток към дома. На отиване в две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до...