Archive for the 'Атанас Стратиев' Category

юни 02 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (7): Как бихме Германия и как златото се оказа… сребро

Днес завършваме разказа на Атанас за Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, през четвъртия гледахме спортно ходене и волейбол, петия ден присъствахме на дамския маратон, тенис и лека атлетика , през шестия и седмия гледахме кану-каяк, волейбол и футбол.  Днес ще гледаме волейбол и […]

апр. 16 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (6): От Лондон до „Олд Трафорд“

Продължаваме с шестия и седми ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, през четвъртия гледахме спортно ходене и волейбол, петия ден присъствахме на дамския маратон, тенис и лека атлетика – а през шестия и седмия ще идем […]

мар. 05 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (5): Най-бързото бягане в историята

Продължаваме с петия ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, през четвъртия гледахме спортно ходене и волейбол, а днес ще присъстваме на дамския маратон и ще погледаме малко тенис и лека атлетика Приятно четене: Девет олимпийски дни […]

февр. 26 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (4): Мач на „лъвовете“ и спортно ходене пред Бъкингамския

Продължаваме с четвъртия ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, а днес ще идем на спортно ходене и волейбол Приятно четене: Девет олимпийски дни в Лондон 2012 По-бързо, по-силно, по-високо Ден четвърти Виктория Парк, Спортно […]