Archive for the 'Лъчезар Петков' Category

авг. 21 2014

Тел Авив за три дена (Израел)

Днешният пътепис ще ни отведе на тридневна разходка из признатия за столица на Израел Тел Авив. Лъчо ще бъде наш водач. Приятно четене: Тел Авив (Израел) за три дена Отидох до Тел Авив, за да взема парите от ционистите-илюминат…… ъъ, пардон, на разходка като турист за три дни, та да разкажа:  „Бен […]

сеп. 18 2008

Първи впечатления от Дания

Да продължим с поредицата студени държави. Днес ви представям първите впечатления на един студент в Дания. Приятно четене и денят ви да е топъл:

Впечатления от Дания

Първи впечатления от престоя ми в Дания.

Градът Олборг

Олборг е много хубав град – нито твърде голям, нито твърде малък. Трудно е да се загубиш дори без карта. Сравнително чисто е, макар че около автобусните спирки често се виждат фасове и хартийки. Трафикът е добре регулиран, до всеки тротоар има алея за велосипеди. Ако си на такава алея и някой те бутне с колелото има право да те осъди и да ти скъси животеца. Трябва много да се внимава. Почти няма престъпност доколкото знам, в центъра живота кипи – много магазини, но няма колосални молове като в България. В крайните кварталчета пък е тихо и спокойно. И разбира се – красиво. Разнообразието от раси и религии е огромно, което говори за сърдечността толерантността на датчаните, за които ще спомена малко по-късно.

Автобусите са хубави, шофьорите и шофьорките са винаги с униформа