Archive for the 'о.Скопелос' Category

сеп. 08 2015

На плажа на Mamma mia – Острови Скиатос, Скопелос, Алонисос

Защо оставихте да стене… уппс… ами защото отидохме на Гърция! 🙂 Днес Адриана ще ни води на остров Скопелос, за да ни разкаже за мъките на беломорските почивки 😉 Приятно четене: Острови Скиатос, Скопелос и Алонисос Пътуване до Северните споради Най-вълнуващо в едно пътуване са очакването и подготовката. Като дете прекарвах безсънна нощ в очакване […]

юли 12 2013

Скиатос и Скопелос: Почивка с елементи на екскурзия на два прекрасни острова

„Ако живееш много свято и безгреховно, в следващия си живот се прераждаш в гръцка котка“ казва Боряна в прекрасния си разказ за островите Скиатос и Скопелос 🙂 Приятно четене: Скиатос и Скопелос почивка с елементи на екскурзия на два прекрасни острова Северни Споради Гърция не е само Халкидики 😉 ако живееш много свято и безгреховно, […]

Ное. 19 2012

Спорадите: Скопелос и Алонисос (Загубени из гръцките острови (трета серия – 2 част)

Продължаваме с поредицата за островите Споради заедно с Димитър и неговата лодка. Предишната част пристигнахме на Скопелос, днес освен ще Скопелос ще видим и съседния остров Алонисос. Приятно четене: Загубени из гръцките острови (трета серия) Спорадите: Скиатос – Скопелос – Алонисос втора част Скопелос и Алонисос Стигаме столицата Скопелос: И ето на какво се натъкнахме: […]

Ное. 07 2012

Спорадите: остров Скопелос (Загубени из гръцките острови (трета серия -1 част):

Започваме още една поредица с пътуване с лодка из груцките острови. Този път на ред са Спорадите, като днес ще започнем с остров Скопелос. Приятно четене: Загубени из гръцките острови (трета серия) Спорадите: Скиатос – Скопелос – Алонисос първа част Остров Скопелос Така-а. Дойде време и за Спорадите Със Стоян решихме да ги щурмуваме по […]