Archive for the 'Западна Европа' Category

мар. 10 2017

С Голф до Португалия (7): Франция, Люксембург и Загреб

Днес завършваме пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, Барселона и Валенсия, Мадрид и Толедо. За последно бяхме на Кабо де Рока и в Билбао, а днес поемаме към дома – през Бордо, Париж, Люксембург […]

февр. 21 2017

Лазурният бряг с деца (2 ден): Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме миналия път с пристигане в Милано. Днес вече сме в Ница. Приятно четене: Ден 2, От Милано до Ница 29.06.2015 г. Този ден премина почти изцяло в път. Имахме предварително закупени билети за влак от Милано до Вентимиля, това е последния малък град преди границата с […]

февр. 15 2017

От Монблан до Ихтиман (1): Изкачване на Монблан

Днес Александър ще ни разкаже за едно смесено пътуване из Европа – ще започнем с изкачване на Монблан, а след това ще продължим с колело към България. Приятно четене: Изкачване на Монблан част първа на От Монблан до Ихтиман Пътеписът ще ви отведе до величествените Алпи и Монблан и след това с велосипеда назад до […]

февр. 13 2017

Пътуване до Париж (7): Галери Лафайет и Люксембургската градина

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара, бяхме и в Монпарнас, както и на представление в Лидо. За последно се разходихме из музеите на Париж и […]