Archive for the 'Западна Европа' Category

авг. 06 2017

Лазурният бряг с деца (6 ден): Марсилия и Замъкът Иф

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а продължихме в Кан, Антиб и Ез, а за последно – в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Днес сме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо. Приятно четене: Ден 6, Марсилия и Замъкът Иф 02.07.2015 г. част шеста на […]

юли 30 2017

Домът на сестрите Бронте (Хауърт, Англия)

Не съм чел Брулени хълмове (простете – прост съм), но днес ще отидем в къщата на сестрите Бронте, откъде тръгва тази книга. Приятно четене: Домът на сестрите Бронте или дамски реквием за неподчинението Драмите в романите на сестрите Бронте ми идваха в повече дори като тинейджърка. Признавам, че четенето на книгите им ми даваше необходимата […]

юни 21 2017

Местата на Агата Кристи: Гринуей и Торки (Англия)

Днес с Йорданка ще обиколим местата на Агата Кристи – Торки и Гринуей в Англия.Приятно четене: Гринуей и Торки (Англия) Местата на Агата Кристи Десет житейски щриха за портрет на един литературен експрес – Агата Кристи Десет малки негърчета похапнаха добре. Задави се едното, сега са девет те. Агата никога не е ходила на училище. […]

юни 19 2017

Лазурният бряг с деца (5 ден): Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а за последно бяхме в в Кан, Антиб и Ез. Днес сме към Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Приятно четене: Ден 5, Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг 02.07.2015 г. част пета на Лазурният бряг с деца Ден […]