Archive for the 'Боряна Йовкова' Category

апр. 07 2017

Перу и Боливия

Днес се приготвяме за далечен път – Боряна ще ни води до Перу и за малко и до Боливия. Приятно четене: Перу и Боливия Това беше нашето първо самостоятелно пътешествие и го направихме едва ли не по неволя, защото никоя тур. Агенция не предлагаше това, което искахме да видим, а именно – северно Перу. Всички […]

мар. 08 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (3): Отново Грузия

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, после отидохме в Армения, днес отново сме в Грузия Приятно четене: Отново Грузия част трета на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Тбилиси, Казбеги, Мцхета, Гори, Кутаиси С облекчение слизаме в Тбилиси. И по чиста случайност попадаме на ХО-ХО буса, който тръгва след […]

февр. 16 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин маршрутката, с която ще пътуваме до Армения идва да ни вземе от квартирата. Пътуваме общо 5 човека. Пътят е кофти, с […]

февр. 08 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (1): Грузия

С Боряна тръгваме към Кавказ – започваме с Грузия. Приятно четене: Грузия част първа на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Кутаиси – Местия – Ушгули – Поти – Кабулети – Батуми – Ахалцихе – Рабати – Вардзия Обикновено правя една есенна екскурзия с идеята да си удължа лятото. Този път обаче, си […]