Archive for the 'Балкани – близките' Category

авг. 15 2017

С влак от София до Истанбул

Мой ред е да ви разкажа как, дали и защо да ползвате влака София – Истанбул. Приятно четене: С влак от София до Истанбул и обратно Преди няколко месеца Турските железници възстановиха директния влак между Истанбул и София (заедно с него отново има влак Истанбул – Букурещ и Истанбул–Белград, както и Истанбул–Сараево). Влаковете за София, […]

юли 27 2017

С Голф из Кавказ (1): Турция и Южна Грузия

Започваме още едно пътуване из Кавказ – този път с голфа на Иван. Както е обичайно по този маршрут – тръгваме Турция към Грузия. Приятно четене: Турция и Южна Грузия част на първа на С Голф из Кавказ Здравейте! Бих искал да Ви разкажа за тазгодишното ми пътешествие с автомобил из Кавказкия регион. След години […]

юли 15 2017

Пролетно Халкидики (2): Около Атон и Неа Врасна

Завършваме пролетната разходка на Влади до Халкидик– бяхме в Кавала и Ставрос, днес ще идем до Атон и Неа Врасна. Приятно четене: Около Атон и Неа Врасна част втора на Пролетно Халкидики На сутринта се събуждам към 6 ч, и се приготвям за днешния ден – след закуска отиваме до Уранополи, откъдето разходката продължава с […]

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]