Archive for the 'Централна Азия' Category

февр. 29 2016

С Опел до Средна Азия, 2015 (6): През Киргизстан

Завършваме  централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан,  през Калмикия стигнахме Астрахан, а последния път прекосихме Казахстан. Днес ще пътуваме през Киргизстан, с което завършваме пътешествието на пернишкия Опел Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 шеста част През Киргизстан Република Киргизия, наричана още Киргизстан е държава в Средна Азия […]

февр. 19 2016

С Опел до Средна Азия, 2015 (5): През Казахстан

Продължава централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан, а последния път през Калмикия стигнахме Астрахан.  Днес ще пътуваме през Казахстан: умиращото Аралско море; космодрума Байконур; пустинята Каракум; „туристическата перла” Туркистан; езерото Балхаш; „южната столица” Алмати;  ще разберем къде се е състоял грандиозния военен сблъсък на цивилизациите през 8-ми век […]

авг. 24 2015

Исламабад и Лахор (Пакистан – част 10 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която също подробно изследвахме. После направихме няколко […]

авг. 10 2015

Из Каракорум (Пакистан – част 9 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме миналия път. Днес продължаваме […]