Archive for the 'о.Крит' Category

мар. 17 2017

Пътуване до остров Крит (5 до 8 ден)

Продължаваме с пътуването на Галена из Крит – започваме с Лиманас и плажа Елафонисос. Днес продължаваме към Ираклион, двореца Кносос и остров Хриси. Приятно четене: Пътуване до остров Крит втора част (5-и до 8-и ден) Ден пети На другата сутрин се събудихме в мрачното и ветровито Малеме, но решихме, че трябва да направим една кратка […]

февр. 22 2017

Пътуване до остров Крит (1 до 4 ден)

Днес Галена ще ни води на Крит – започваме с Лиманас и ще стигнем до райския плаж Елафонисос. Приятно четене: Пътуване до остров Крит първа част (1-и до 4-и ден) Лименас Херсонисос – Агиос Николаос – Елунда – Ретимно – Ханя – плажът Елафониси Мечтаех да посетя Крит от много отдавна, но все си мислех, […]

сеп. 27 2016

Крит – по следите на Минойците (2): Ираклио и Кносос

Продължаваме с пътуването на Бистра из  Крит – оставихме я на ферибота в Пирея, а днес сме в Кносос и Ираклио.  Приятно четене: Ираклио и Кносос част втора на Крит – по следите на Минойците В предишния пост вече разказах какво се случва докато се качим на превоз от континента, затова историята продължава директно на следващата сутрин. Събуждат […]

сеп. 09 2016

Крит – по следите на Минойците (1): Пирея

Тръгваме към Крит – за целта обаче, ще трябва да стигнем Пирея и да се качим на ферибот. Наш водач ще бъде Бистра 🙂 For English – press 1 😉 Приятно четене: Пирея част първа на Крит – по следите на Минойците Историята, която ще ти разкажа, драги читателю, започва през далечната (или не чак […]