Archive for the 'Димитър Иванов' Category

ян. 16 2015

Магията на гръцките острови (9 – 3): Остров Гавдос – най-южната точка на Европа

Завършваме обиколката си из южните гръцки острови – бяхме Монемвасия и Елафонисос,  минахме през Китира, Антикитира и пристигнхме на Крит. Днес от Крит ще стигнем до най-южната суша на Европа – остров Гавдос. Приятно четене: Магията на гръцките острови девета част /Елафонисос – Монемвасия – Китира – Антикитира – Крит – Гавдос/ трета серия Остров […]

ян. 07 2015

Китира, Антикитира и Крит (Магията на гръцките острови (9 серия – 2 част)

Продължаваме обиколката си из южните гръцки острови – минахме вече през Монемвасия и Елафонисос, а днес ще бъдем в Китира, Антикитира и ще пристигнем на Крит. Приятно четене: Магията на гръцките острови девета част /Елафонисос – Монемвасия – Китира – Антикитира – Крит – Гавдос/ втора серия Китира, Антикитира и Крит Залез над Симос… На […]

Дек. 17 2014

Островите Елафонисос и Монемвасия (Магията на гръцките острови (9 серия –1 част)

Започваме още една обиколка из гръцките острови – този път ще сме без лодка, а в първата серия ще минем през Монемвасия и Елафонисос. Приятно четене: Магията на гръцките острови девета част /Елафонисос – Монемвасия – Китира – Антикитира – Крит – Гавдос/ първа серия Елафонисос и Монемвасия Един поглед назад във времето лесно ме […]

окт. 28 2014

Довиждане, Циклади! (Магията на гръцките острови 7 – 5)

Завършваме плаването си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, бяхме на остров Тинос, остров Миконос и остров Сирос. Днес от остров Сирос ще поемем обратно към дома. Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите (Андрос – Тинос – Миконос – Сирос) с лодка седма част Довиждане, Циклади! […]