Archive for the 'о.Родос' Category

мар. 01 2016

Гръцка островна сводка (4): Остров Родос

Завършваме обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос,  продължихме из Донуса, Икария и Фурни и остров Сирос, а днес сме на Родас. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част четвърта Остров Родос си начесох крастата на средновековни градчета с тесни улички. Османското наследство е повече от кръстоноското! Но точно къщата […]

окт. 06 2006

Пътуване до Измир, Фоча, Родос и Крит – част 2

Продължаваме с пътешествието на Росица из източното Средиземноморие. Продължение от Пътуване до Измир, Фоча, Родос и Крит — първа част Пътуване до Измир, Фоча, Родос и Крит част 2 Остров Родос и Северозападен Крит За разглеждане на самия Измир не бяхме предвидили време. Направихме една кратка разходка около Часовниковата кула и градината с кактусите. На следващия ден се сбогувахме с домакините и поехме с маршрутка към автогарата Йени гараж, за да продължим към Мармарис. Цената на билета […]