Archive for the 'Рим' Category

апр. 05 2017

Термите на Каракалла в Рим

Днес Цветан ще ни води на баня с Пинк Флойд 😉 Приятно четене: Термите на Каракалла в Рим или на баня с Pink Floyd В една тиха лятна вечер в Римските бани (терми) във Варна гледах „Последната нощ на Сократ” от Стефан Цанев и след това се замечтах да се пренеса в термите на античният […]

мар. 11 2016

Рим – всички гледни точки (5): Ватикана и още нещо

Завършваме разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади,продължихме разходката си към остров Тибър и околностите, а последния път  излязохме в околностите на града. Днес сме във Ватикана. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 5-та част Ватикана и още нещо Посещението на Ватикана в понеделник, не […]

февр. 24 2016

Рим – всички гледни точки (4): Разходка извън стените на града

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади, а последния път продължихме разходката си към остров Тибър и околностите. Днес ще излезем в околностите но града. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 4-та част Разходка извън стените на града 4-та част Разходка […]

февр. 12 2016

Рим – всички гледни точки (3): Рим оттук – оттам

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади. Днес ще продължим разходката си към остров Тибър и околностите. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 3-та част Рим оттук – оттам Първата забележителност, която посетихме на третия ден беше църквата Сан Джовани […]