Archive for the 'Стойчо' Category

окт. 19 2017

Patepis.com в Читалище.то

С голямо удоволствие вие съобщавам, че ме поканиха от Читалище.то да изнеса сказка за любимия ми (ни? 😉 сайт Пътуване до… (Patepis.com). Аз, разбира се, приех – таке че който иска и има възможност е добре дошъл в петък, 20.10.2017 в залата на Читалището на ул.Лом (на гърба на Булбанк в София) от 19:00 часа. […]

авг. 15 2017

С влак от София до Истанбул

Мой ред е да ви разкажа как, дали и защо да ползвате влака София – Истанбул. Приятно четене: С влак от София до Истанбул и обратно Преди няколко месеца Турските железници възстановиха директния влак между Истанбул и София (заедно с него отново има влак Истанбул – Букурещ и Истанбул–Белград, както и Истанбул–Сараево). Влаковете за София, […]

юни 16 2017

Румели Фенер – долният десен ъгъл на Европа (Истанбул, Турция)

Днес вече ми се пада ред на мене да разказвам – как ходих до долния десен ъгъл на картата на Европа 🙂 Не е трудно – има градски транспорт до там 🙂 Приятно четене: Румели Фенер (кв.Саръйер, Истанбул) В долния десен ъгъл на Европа Ще живея аз в Истанбул и няма да се разходя до […]

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]