Archive for the 'Стойчо' Category

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]

юни 08 2015

Облак над София (Шопски облак, Altocumulus lenticularis)

Тази сутрин над София имаше интересен облак. Доколкото разбирам, името му на български е Шопски облак Altocumulus lenticularis Още за видовете облаци Booking.com    Изпрати пътеписа като PDF

Дек. 09 2014

Лондон за ден (2): Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена

Продължавам разказа си за късметлийското ми пътуване до Лондон тази година – започнах с вечерта на пристигането, а сега ще ви разкажа за деня, в който успяхме да пообиколим малко и да отидем на концерт на Il Divo. Приятно четене: Лондон за ден втора част Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена Следващият […]

Дек. 05 2014

Лондон за ден (1): Нощен Лондон

Понякога и администраторът на сайта трябва да се отчете с пътепис – продставям ви скромния си разказ за късметлийското ми пътиване тази година 🙂 Не бийте автора, той толкова може! 😉 Приятно четене: Лондон за ден част първа Нощен Лондон (заглавието се дължи на това, че разказът започва и завършва вечерта на пристигането – […]