Archive for the 'Стойчо' Category

юни 08 2015

Облак над София (Шопски облак, Altocumulus lenticularis)

Тази сутрин над София имаше интересен облак. Доколкото разбирам, името му на български е Шопски облак Altocumulus lenticularis Още за видовете облаци Booking.com    Изпрати пътеписа като PDF

Дек. 09 2014

Лондон за ден (2): Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена

Продължавам разказа си за късметлийското ми пътуване до Лондон тази година – започнах с вечерта на пристигането, а сега ще ви разкажа за деня, в който успяхме да пообиколим малко и да отидем на концерт на Il Divo. Приятно четене: Лондон за ден втора част Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена Следващият […]

Дек. 05 2014

Лондон за ден (1): Нощен Лондон

Понякога и администраторът на сайта трябва да се отчете с пътепис – продставям ви скромния си разказ за късметлийското ми пътиване тази година 🙂 Не бийте автора, той толкова може! 😉 Приятно четене: Лондон за ден част първа Нощен Лондон (заглавието се дължи на това, че разказът започва и завършва вечерта на пристигането – […]

авг. 04 2014

Техническо прекъсване

Мили мои, човек и добре да живее, все някой ден му умира компютъра. Един от „ефектите“ от това събитие е, че докато не го поправя няма да мога да качвам нови пътеписи.  От сервиза обещаха до края на седмицата да е готов, така че се надявам новата седмица да започнем с нов пътепис. Благодаря ви […]