Archive for the 'о.Кипър' Category

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]

Ное. 25 2016

Република Кипър – продължение (4 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме обиколката на остров Кипър с Форда на Валентин. Във втората част от пътеписа разгледахме Северен (турски) Кипър, след което влязохме в Република Кипър, т. е. на територията на Европейския съюз. Днес завършваме обиколката на гръцката част от острова и преминаваме отново на север за да се качим на ферибота за Турция. Приятно четене: С […]

Ное. 18 2016

Република Кипър (3 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме обиколката на остров Кипър с Форда на Валентин. След като разгледахме Северен (турски) Кипър, днес влизаме на територията на Европейския съюз. Приятно четене: С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 трета част Република Кипър „Има само един миг между миналото и бъдещето – именно той се нарича живот“ От къде дойде идеята за […]

сеп. 21 2016

Северен Кипър (2 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Днес започваме реално пътуването на Валентин из окупираните територии на Европа – започнахме с едно въведение в темата, а днес сме в Северен (турски) Кипър. Приятно четене: С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 втора част Северен Кипър (a.k.a.Севернокипърска турска република*) „Има само един миг между миналото и бъдещето – именно той се нарича […]