Archive for the 'Иван Иванов' Category

февр. 20 2015

Ботсвана и Замбия

Днес Иван и Петя ще ни прекарат по един рядко минавам от българи маршрут – през Ботсвана и Замбия на път към Малави. И все пак ще има и сафари 🙂 Приятно четене: Ботсвана и Замбия транзитно На път за Ботсвана водачите ни разказаха най-интересните детайли от съвременната им история, която е доста иронична […]

февр. 12 2015

Зимбабве (2): Антилопе парк и водопадът Виктория

Продължаваме с пътуването на Иван и Петя из Зимбабве – миналия път се запознахма със страната и националния парк Матопос. Днес на ред са паркът Антелопе и водопадите Виктория. Приятно четене: Зимбабве част втора Антилопе парк и водопадът Виктория Въпреки убежденията на Анди и негативното му представяне на Антилопе парк, ние нямахме търпение да […]

февр. 05 2015

Зимбабве – природа без икономика

Заминаваме за Африка – наш водач, в една от най-бедните страни в света, ще бъде Иван. Приятно четене: Зимбабве Природа без икономика и стопанство След като се запасихме с храна и провизии от последните магазини в ЮАР, беше време да видим как ще я караме в Зимбабве, държава без почти никаква икономика и индустрия Сухоземната […]

юни 17 2014

Нова Зеландия – мистична приказка

Днешният пътепис ще ни води до Нова Зеландия – Иван ще бъде наш водач. За нашите най-наблюдателни читатели, трябва да направя следното уточнение: настоящето пътуване до Нова Зеланедия хронологично е осъществено преди пътуванията до Хонконг, Виетнам и Южна Африка. Сега, приятно четене: Нова Зеландия мистична приказка   Нова Зеландия ни посрещна по познатия ни вече […]