Archive for the 'Цветан Димитров' Category

февр. 14 2017

Мисията на св. Константин – Кирил Философ в Крим

Днес, 14 февруари, Католическата църква чества деня Св.Кирил – Философ. Онзи същия, който е измислил буквите! и се е застъпил пред папата, че Светото писание може и трябва да се чете и пише не само на гръцки, еврейски и латински, ами и на български! И не само на български! Заради, което заедно с брат си […]

февр. 10 2017

Крим, Бахчисарай: Ханският дворец и фонтана на сълзите

Днес Цветан отново ще ни води до Крим – място, което, ако решите да посетите, трябва да вземете разрешение от Украйна – руска виза няма да ви е достатъчна: руската власт над Крим е призната за окупационна от ООН, заради което руските и укрански официални и неофициални лица, признати за виновни за окупацията от страна […]

февр. 03 2017

Балаклава: Подземната база за подводници (Крим, окупирана от Русия част на Украйна)

И така – днес Цветан ще ни води до една от окупационните зони в Европа – украинския Крим. В момента Крим се намира под руско окупационно упрвалние, така че всяко влизане на територията му, извършено без разрешението на украинските власти, означава нарушаване на украинската граница, което може да доведе до съдебно преследване. Приятно четене: Балаклава: […]

Ное. 28 2016

Успенският пещерен манастир (Крим, Украйна)

Днес Цветан ще ни води до Крим – до Успенския пещерен манастир край татарското градче Бахчисарай. Внимание: Описаният маршрут за влизане в Крим (през порт Кавказ) нарушава законите на Украйна и може да доведе до съдебно преследване за незаконно преминаване на границата! Законният начин за влизане в Крим е през граничните пунктове на Украйна и […]