Archive for the 'Цветан Димитров' Category

Ное. 28 2016

Успенският пещерен манастир (Крим, Украйна)

Днес Цветан ще ни води до Крим – до Успенския пещерен манастир край татарското градче Бахчисарай. Внимание: Описаният маршрут за влизане в Крим (през порт Кавказ) нарушава законите на Украйна и може да доведе до съдебно преследване за незаконно преминаване на границата! Законният начин за влизане в Крим е през граничните пунктове на Украйна и […]

окт. 29 2016

Преблажената Богородица от квартал Сряда в Истанбул

Честит рожден ден Република Турция! На днешния ден Османската империя изчезва в историята и се ражда днешната Република Турция. По тази повод Цветан ме помоли да публикуваме днешния истанбулски пътепис (въпреки, че пътуването е по време на тазгодишния Рамазан) Приятно четене: Преблажената Богородица от квартал Сряда в Цариград Çarşamba, Istanbul На въпроса ни: ,,Как да […]

авг. 26 2016

Волжка България през 21 век (2): Болгар, Аврамиевият храм и Бялата джамия

Продължаваме с пътуването на Цветан из Волжка България – в началото пристигнахме в село Болгар („село на българите“) в в Татарстан, днес ще продължим с обиколката. Приятно четене: Волжка България през 21 век част втора Болгар, Аврамиевият храм и Бялата джамия Пристигна едно бусче, което ни отведе за 25 рубли извън границите на парк – […]

авг. 19 2016

Волжка България през 21 век (1): Великий Болгар в Татарстан

Отиваме във Волжка България – мястото е истински интересно 🙂 Приятно четене: Волжка България през 21 век част първа Великий Болгар в Татарстан Великий Болгар (Булгар) се намира на левия бряг на река Волга или на 200 км от Казан – столицата на Татарстан (България) в Русия. Тази героична сцена от буквара отдавна е запалила […]