Archive for the 'Цветан Димитров' Category

Дек. 16 2017

Манастир Алкобаса (Португалия)

Цветан днес ще ни води до Португалия – за да ни покаже манастира Алкобаса. Приятно четене: Алкобаса Манастирът на вечната любов на доня Инеш и дон Педро В 9:30 ч взимаме експресния автобус на компанията „Rede“ от лисабонската автогара „Sete Rios“ за 11,90 евро до Алкобаса. Манастирът Санта – Мария де Алкобаса (Mosteiro de Santa […]

Дек. 03 2017

Манастир Нораванк, Армения – манастирът на майстор Момик

Днес Цветан ще ни води до манастира Норванк в Армения. Приятно четене: Манастир Нораванк, Армения манастирът на майстор Момик Всеки който е видял арменския манастир Нораванк или (Noravank, Նորավանք – нов манастир) при залез слънце, обагрен от червения туф на околните скали, остава впечатлен от неговата ярка архитектура След като обиколихме самостоятелно главните арменски забележителности […]

Ное. 12 2017

Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит (Гърция)

Днес ви представям един, по мое мнение, забележително интересен пътепис посветен на Крит, като цяло, и на Критското въстание, в частност – въстание, оказало съществено влияние върху българските възрожденци. Приятно четене: Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит Отвън враговете диви, побеснели сган башибозуци храма налетели — фучаха, гърмяха, надаваха рев и […]

сеп. 17 2017

От Улан Батор до Пекин през пустинята Гоби

След като посетихме Чингиз хан, днес с Цветан продължаваме през Монголия и пустинята Гоби към Пекин: на влак, на джип и с автобус. Приятно четене: От Улан Батор до Пекин или за по-евтино през Замин Ууд- Ерлиан в Гоби с влак, джип и автобус Между Улан Батор и Пекин е пустинята Гоби и ние трябва […]