Archive for the 'Цветан Димитров' Category

Ное. 12 2017

Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит (Гърция)

Днес ви представям един, по мое мнение, забележително интересен пътепис посветен на Крит, като цяло, и на Критското въстание, в частност – въстание, оказало съществено влияние върху българските възрожденци. Приятно четене: Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит Отвън враговете диви, побеснели сган башибозуци храма налетели — фучаха, гърмяха, надаваха рев и […]

сеп. 17 2017

От Улан Батор до Пекин през пустинята Гоби

След като посетихме Чингиз хан, днес с Цветан продължаваме през Монголия и пустинята Гоби към Пекин: на влак, на джип и с автобус. Приятно четене: От Улан Батор до Пекин или за по-евтино през Замин Ууд- Ерлиан в Гоби с влак, джип и автобус Между Улан Батор и Пекин е пустинята Гоби и ние трябва […]

юли 30 2017

Монголия: От Улан Уде до Улан Батор  или по пътя на чая при Чингиз хан

„Едно от удоволствията, свързани с пътуването, е да посещаваш нови градове и да се срещаш с нови хора“ е казал Чингиз хан, мисъл, с която на нашия сайт просто няма как да не се съгласим 🙂 За едно пътуване до паметника на монголският завоавател, ще и разкаже Цветан. Приятно четене: От Улан Уде до Улан […]

юни 20 2017

Сигишоара – родният град на Дракула

Днес с Цветан ще ходим до родното място на Дракула – Сигишоара в Трансилвания, Румъния. Приятно четене: Сигишоара родният град на воеводата Влад Цепеш (Дракула) Сигишоара е може би най-колоритния и прекрасен град в Трансилвания – паметник на културата на ЮНЕСКО в Румъния. Основан е от римляните след победата им над даките и траките под […]