Archive for the 'Цветан Димитров' Category

апр. 05 2017

Термите на Каракалла в Рим

Днес Цветан ще ни води на баня с Пинк Флойд 😉 Приятно четене: Термите на Каракалла в Рим или на баня с Pink Floyd В една тиха лятна вечер в Римските бани (терми) във Варна гледах „Последната нощ на Сократ” от Стефан Цанев и след това се замечтах да се пренеса в термите на античният […]

мар. 09 2017

Нови Атон: Свято Симоно Кананитски манастир (Абхазия, Грузия) – продължание

Кавказката седмица продължаваме с втората част на разказа на Цветан за Абхазия – продължаваме с разглеждането на Нови Атон. Приятно четене: Нови Атон: Свято Симоно Кананитски манастир Абхазия, Грузия Продължение    Изпрати пътеписа като PDF

мар. 07 2017

Нови Атон: Свято Симоно Кананитски манастир (Абхазия, Грузия)

Кавказката седмица продължавам с разказа на Цветан от Абхазия – поредната окупирана от Русия територия на съседна държава (тази година нещо ни върви на подобни територии 😉 Майтапът настрана – ако решите да предприемете подобно пътешествие, трябва да сте готови да поемете риска от съдебно или друго преследване в страната, под чийто суверенитет е съответната […]

февр. 14 2017

Мисията на св. Константин – Кирил Философ в Крим

Днес, 14 февруари, Католическата църква чества деня Св.Кирил – Философ. Онзи същия, който е измислил буквите! и се е застъпил пред папата, че Светото писание може и трябва да се чете и пише не само на гръцки, еврейски и латински, ами и на български! И не само на български! Заради, което заедно с брат си […]