Archive for the 'Теодора Миткова' Category

Ное. 13 2015

Aquae Calidae (Аква Калиде)

Днес Теодора ще ни води на баня 🙂 Приятно четене: Aquae Calidae Аква Калиде Има една стара египетска песен: Казват ми, че там дето е текло,                 Пак ще тече.                 Да, но рибите вече са мъртви… Запомнила съм този фрагмент, не знайно защо и всъщност съм го свързвала с усещане за безнадежност. Но, човек […]

окт. 09 2015

България: Национална кухня

Теодора ще ни води из националните кухни на България и съседите 🙂 Приятно четене: Националната кухня на България и разликите със съседите Много обичам да чета кулинарни книги. Нямам предвид изреждане на рецепти, а интересни истории, снимки, преживявания, обяснения, които към 23:30 са те подгонили из къщата и след като геройски си бягал половин час, […]

юли 31 2015

Леденика

Днес Теодора ще ни води до пещерата Леденика – за да не останете разочаровани, още от сега ще трябва да ви кажа, че тя няма да влезе в самата пещера, а ще ни разкаже за „обновленията“ край нея. Приятно четене: Леденика „обновената“ Случи се така, че през месец май се озовахме край Враца и моментално […]

юли 04 2014

Родопите (2): Ягодинската пещера, Дяволското гърло и Перперикон

Днес ще продължим доспатско – родопското пътуване на Теодора. Започнахме с Доспат, Батак и Буйоновското ждрело, а днес ще продължаим към Дяволското гърло, Ягодинската пещера и Перперикон. Приятно четене: Ягодинската пещера, Дяволското гърло и Перперикон част втора от Родопите Рано-рано бяхме при Ягодинската пещера Имаше много хора, съответните сергии със сувенири. Достраша ме да вляза […]