Archive for the 'Родопи' Category

сеп. 17 2017

С теснолинейката до Банско

Днес отново се качваме на влака и тръгваме с теснолинейката към Банско. Приятно четене: С родопската теснолинейка до Банско Пътуването с кола от София до Банско ми е детайлно познатo и зиме, и лете. Преди 10-на години разстоянието отнемаше поне 3 часа, сега благодарение на магистралата шофирането е дори по-малко от 2 часа. Много приятели […]

авг. 21 2015

От Роженския събор до Устра и Вишеград

Оооо, кака да не отидем на прословутия Роженски събор? Анжело ще ни води до там, но за да не оставаме със спорни впечатления ще обиколим и до Устра и Вишеград. Приятно четене: От Роженския събор до Устра и Вишеград Бяхме поприключили със забележителностите около Смолян, но се „появи“ Роженският събор. След огромната рекламна кампания нямаше […]

юли 24 2015

Майски Родопи – Tур дьо Родопи

Днес Стоян ще ни разкаже за неговото майско пътешествие из Родопите. Приятно четене: Майски Родопи – Tур дьо Родопи Мой близки приятели – българи живеещи в Англия от няколко години – ми споделиха желанието си да направят обиколка на Родопите с кола в средата на месец май. Аз отдавна имах подобна идея, успяхме да съчетаем […]

юни 26 2015

Източни Родопи

Заминаваме за Източните Родопи – Анжело ще ни разходи из няколко забалежителни места из този район. Приятно четене: Източни Родопи Поради ред причини, най-вече културно-професионални, тази година закъсняхме с откриването на туристическия сезон. Пътуването, което направихме през последния уикенд на май, бе и полеви тест на нова навигационна програма, използваща безплатните OSM карти. С радост […]