Категория: Другата Германия

Drachenburg – Замък Драхенбург, Германия 0

Коледа замъка Драхенбург, Германияя

Тия дни наемниците на „Вагнер“ ядоха пердах в Сирия – а тъй като не съм любител на наемници, мисля че е добре да се обърнем към истинския Вагнер и основата на творчеството – легендата...

Нойшванщайн – замък Нойшванщайн – Бавария, Германия 2

Баварските замъци и Октоберфест (2): Нойшванщайн и Хоеншвангау

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзее. Днес ше разгледаме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Нойшванщайн и Хоеншвангау Ден пети –...

Резиденцията (двореца) във Вюрцбург, Германия 3

Мюнхен и Вюрцбург (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 4 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а така също и през Залцбург. Днес вече сме в Мюнхен и Вюрцбург. Приятно...

Къща с красива фасада в Албершвенде, Германия 3

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и...

Neuschwanstein 2

Neuschwanstein днес

Снимка: Бале Други разкази свързани с – на картата: Related posts: Съвети за пътуване: Нойшванщайн (Neuschwanstein), Германия Чикаго днес (фотопътепис) Крепост Маркели (2): Ето я днес Овча Купел две или днес трябваше да бъде...

Вартбург 1

Вартбург

Продължаваме пътуването из бившото ГДР с Цветан – миналия път ходихме до музея на Карл Май, а днес сме в замъка Вартбург. Приятно четене: Замъкът Вартбург в ГДР без грижи Schloss Wartburg/Замъкът Вартбург Замъкът...

При Винету в ГДР без грижи 11

При Винету в ГДР без грижи

Отдавна не бяхме публикували спомени от несъществуващи държави или невъзможно за повтаряне пътешествия – днес Цветан ще ни разкаже за една негова ученическа екскурзия до несъществуващата днес Германска демократична република. Т.к. в разказа са...

Пътуване до зоопарка в Нордхорн, Германия 1

Пътуване до зоопарка в Нордхорн, Германия

Заминаваме за мноооого западна Германия – Янита ще ни води до зоопарка в Нордхорн. Приятно четене: Пътуване до зоопарка в Нордхорн, Германия   Нордхорн се намира в Долна Саксония, Западна Германия, много близо до...