Archive for the 'Другата Германия' Category

февр. 24 2018

Пътуване до замъка Бентхайм, Германия

С Янита днес отново ще идем до приказен замък – този път тове ще е замъка Бентхайм в градчето Бад Бентхайм в най-западната част на Германия. Ако някой направи коментар за носа на младоженеца, ще се банваме! Приятно четене: Пътуване до замъка Бентхайм провинция Долна Саксония, Германия Имало едно време в едно графство Бентхайм един […]

февр. 17 2018

Коледа замъка Драхенбург, Германияя

Тия дни наемниците на „Вагнер“ ядоха пердах в Сирия – а тъй като не съм любител на наемници, мисля че е добре да се обърнем към истинския Вагнер и основата на творчеството – легендата за Зигфрид и нибелунгите 🙂 Днес Янита ще ни води до Драконовия замък в Германия. И за да бъде картината на […]

ян. 08 2016

Баварските замъци и Октоберфест (2): Нойшванщайн и Хоеншвангау

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзее. Днес ше разгледаме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Нойшванщайн и Хоеншвангау Ден пети – 23.09.2015 г. Събуждаме се рано, закусваме в ресторанта на хотела и бързаме да тръгваме за замъците, защото имаме резервации и за […]

окт. 16 2015

Мюнхен и Вюрцбург (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 4 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а така също и през Залцбург. Днес вече сме в Мюнхен и Вюрцбург. Приятно четене: Мюнхен и Вюрцбург част четвърт от Пътуване из Европа с кола, 2015 Пристигнахме в Мюнхен сутринта и оставихме колата на […]