Archive for the 'Другата Германия' Category

ян. 08 2016

Баварските замъци и Октоберфест (2): Нойшванщайн и Хоеншвангау

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзее. Днес ше разгледаме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Нойшванщайн и Хоеншвангау Ден пети – 23.09.2015 г. Събуждаме се рано, закусваме в ресторанта на хотела и бързаме да тръгваме за замъците, защото имаме резервации и за […]

окт. 16 2015

Мюнхен и Вюрцбург (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 4 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а така също и през Залцбург. Днес вече сме в Мюнхен и Вюрцбург. Приятно четене: Мюнхен и Вюрцбург част четвърт от Пътуване из Европа с кола, 2015 Пристигнахме в Мюнхен сутринта и оставихме колата на […]

окт. 06 2015

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и Бодензее Есента дойде, а с нея идва и края на туристическият сезон и за мен. Но какво ли да си изберем […]

май 14 2015

На мач на Борусия Дортмунд – Echte Liebe, BVB Dortmund

Днес Стоян ще ни води на мач – ще гледаме Борусия Дортмунд срещу някакъв франкфуртски отбор 😉 Приятно четене и, когато четете за Борусия мислете за Левски. Може и за ЦСКА 😉 Истинска любов по Дортмундски Echte Liebe, BVB Dortmund Спомням си, че станах фен на Борусия (Дортмунд), когато спечелиха Шампионската лига през 1997 г. […]