Archive for the 'Мартин Папазов' Category

окт. 24 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 3

Места за плаж и други които си струва да посетите в Хърватска Началото е: Из бивша Югославия – част първа, предишнатта (втора част) е: Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 2 Далеч преди да тръгнем за тази екскурзийка до Пельешац слушах хвалбите и авто-рекламите , които Никица правеше на Далматинското море […]

сеп. 24 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 2

Началото на пътеписа: Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 1>>> Продължаваме с Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 2 Пельшац Това е вторият по големина полуостров на територията на Хърватска . Продълговатата му форма разделя водите на Адриатика в района на 2 морета , наричани Велико Море […]

сеп. 18 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола – част 1

Из бивша Югославия и Далмация с кола … Първото искам да спомена, че това пътуване беше възможно единствено благодарение на любезния ни домакин Никица – един босанец с голямо сърце! Вариантите да стигнем до Дубровник или околността се оказаха не толкова много, колкото си мислихме в началото. За пътуване с автобус, както се изрази лелката […]

авг. 31 2006

Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) с кола

Сборен разказ за пътуване на Мартин из Хърватия. Приятно четене: Из бивша Югославия и Далмация (Хърватска) – пътуване с кола – част 1 Първото искам да спомена, че това пътуване беше възможно единствено благодарение на любезния ни домакин Никица – един босанец с голямо сърце! Вариантите да стигнем до Дубровник или околността се оказаха не […]