Archive for the 'Битоля/Битола' Category

февр. 23 2017

Екскурзия до Македония

Отдавна не бяхме ходили до Македония – Димитръ ще ни води до Скопие, Охрид и Битоля. Приятно четене: Екскурзия до Македония Гъстотата на мравуняка на автогара Сердика толкова рано сутрин в един съботен ден ме изненадва. „Следващия моля!“ крещи продавачката в пръскащата се по шевовете лавка още преди да съм си прибрал рестото и двата […]

юли 10 2012

Охридското езеро и Мала Преспа (Македония и Гърция)

Днешният пътепис ще ни води до Охридското и до Преспанското (по-скоро Мала Преспа) езеро. Наш водач ще бъде Димо. Приятно четене: Охридското езеро и Мала Преспа  из Македония и Гърция След като миналата година по непредвидени обстоятелства се наложи да отложим всички пътувания, тази година ще се наложи да наваксваме с плановете. Та, така се […]

февр. 21 2006

Една весела компания в Македония: Битоля (Битола), Скопие, прибиране

Началото: Една весела компания в Македония, а предишната трета част е тук: Струга и Св.Наум Сега продължаваме с четвърта част: Трети ден: Битоля (Битола), Скопие, прибиране към София Това беше денят, в който трябваше да се приберем и пътем да разгледаме няколко града в централна Македония. Пътят към Ресен и Битоля минава през много живописна […]

май 30 2000

Една весела компания в Македония (май 2003)

ЕДНА ВЕСЕЛА КОМПАНИЯ В МАКЕДОНИЯ! Разказ на Коцето – http://www.komitata.com 1. Пътуване към Охрид – част 1 Потеглихме вечерта към границата. Автобусът взе 400-те километра до Охрид (част от които по магистрала) за чутовните 11 часа. Като пристигнахме около разсъмване, разбрахме че все пак сме подранили няколко часа (то бива презастраховане ама…!). Можеше да ни […]